Öncü Eğitimciler
Öğretmen Zümreleri
Eğitim Akademisi
Öğretmenler Odası
Öğretmenim Sempozyumu
Sitelerimiz
Tematik Öğretmen Gezileri
Çözüm Ortaklıkları
Yazar Öğretmenler
Haberler
İncir Çekirdeği
İletişim
Anadolu Faaliyetleri
Uluslararası
Basında Biz
Öncü Çocuk Akademisi
#BeyazTebeşir
Öncü Konuşmalar
Öğretmen Atölyeleri
Anadolu Öğretmen Atölyeleri
İstanbul Öğretmen Atölyeleri

Atölye Yöneti(şi)mi – Sınıftan Atölyeye - 18 Şubat 2017

Atölye Yöneti(şi)mi – Sınıftan Atölyeye

18 Şubat 2017 Cumartesi

10.30 - 13.30

Atölyeci: Metin BAYRAK

 
  • Alana ilgi duyan herkesin katılımına açıktır.
  • 25 katılımcı ile sınırlıdır.
  • Katılım ücreti 40 TL'dir.
  • Başvuruda kayıt sırası esas alınacaktır.
  • Atölye arası ikram olacaktır.

BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ

HEDEF KİTLE :
Örgün ve yaygın eğitimdeki bütün eğitimciler.
 
ATÖLYE AMACI :
Eğitim ortamının bütün öznelerini ektin biçimde sürece dâhil eden yönetişim (good governance) temelli atölye anlayışı ve süreçlerini, eğitimcilerle paylaşmak.
 
ATÖLYE SÜRECİ AÇIKLAMASI:
İki seanstan oluşacak atölyenin ilk yarısında konuya dair kuramsal bir çerçeve sunulacaktır. İkinci yarıda farklı eğitim ortamlarından çeşitli case’ler, katılımcılarla interaktif şekilde istişare edilecektir.
 
GENEL AÇIKLAMA:
Klasik eğitim anlayışında öğrenenin bilgi kaynağı öğretmenken şimdi, çok çeşitlenmiş, uyaran sayısı artmış, bilgi kaynakları çeşitlenmiştir. Bilgi kaynaklarının çeşitlenmesiyle öğreticinin etkisinin azalması eşzamanlı işleyen olgular olarak yaşanmakta. Günümüz eğitim yaklaşımları, “öğrenmeyi öğrenme” ilkesini temele alarak “öğrenen merkezli” yaklaşımların başarıyı artırdığını göstermekte. Sınıf Yönetimi, geleneksel anlayışı tekrar ederken Atölye Yöneti(şi)mi, günümüz öğrencilerinin taleplerine, ruhlarında daha fazla karşılık bulmaktadır. Sınıftan Atölyeye adlı seminerde, kuramsal olarak söz konusu değişimin, dönüşümün felsefi arka planı ifşa edilip temellendirilecektir.
 
İngilizce “good governance” kavramı, yaşayan Türkçede “yönetişim” kavramıyla karşılanmakta. Yönetim ilişkisinin interaktif kılınıp süreci hiyerarşik bir yapılanmaya hapsetmeyen ilkeselliğini tarif eder. Atölye ile merkezsizleş(tiril)en eğitim ortamıyla, öğrencilerin eğitim sürecine etkin katılımınına olanak sağlayan önkoşullar sağlanmış olur.  Etkin bir atölyenin yönetim yerine yönetişimi tesis edebilecek kolaylaştırıcılarla olanaklı olduğu varsayımından yola çıkılarak, yönetişimin ilkelerine odaklanılarak çağın öznelerinin katılımcılık taleplerine cevap verebilecek etkin bir sürecin kuramsal temelleri serimlenmeye çalışılacaktır.
 

BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ

YER      : ÖNCÜ EĞİTİMCİLER DERNEĞİ

İRTİBAT : 0 216 640 10 55 - 0 539 318 43 53

Öncü Eğitimciler Danışmanlık Hizmetleri Limited Şirketi

Sayfa Görüntülenmesi : 4054
2017-02-18
 
 
 
 
   
 

Güncel Öncü Eğitimciler Etkinlikleri



Öncü Eğitimciler Kudüs Seferleri 2024 Yazı
Tübitak -Teknofest Projeleri - 9 Mart 2024
Bahar Dönemi Okuma - Etkinlik Çalışmaları 2024
Safranbolu ve Kastamonu Gezisi - 27-28 Nisan 2024
Öncü Eğitimciler Kudüs Seferleri 22-27 Ocak 2024
Eğitim Akademisi 2023 - 2024 Bahar Dönemi Çağrısı
2024 Yarıyıl Tatili Tematik Öğretmen Gezileri
Öncü Eğitimciler Kıbrıs Turu 22-24 Ocak 2024
Gariplerin İzinde Endülüs Gezisi - 24 - 28 Ocak 2024
Eğitici Oyunlar Atölyesi - 25 Kasım 2023
Eğitim Akademisi Okuma - Etkinlik Çalışmaları
Öncü Eğitimciler Kudüs Seferleri 25-28 Ocak 2023
Öncü Eğitimciler Kudüs Seferleri 12-14 Kasım 2023
İnsanlığın Önderi Öğretmenler İçin - Eğitim Akademisi 2023 - 2024 Çağrısı
 
 


ULUSLARARASI ÖNCÜ EĞİTİMCİLER DERNEĞİ 2013 - Tel: 0 216 640 10 55 - oncuegitimciler@gmail.com - Site Haritası
 .