Öncü Eğitimciler
Öğretmen Zümreleri
Eğitim Akademisi
Öğretmenler Odası
Öğretmenim Sempozyumu
I. Sempozyum
II. Sempozyum
III. Sempozyum
IV. Sempozyum
V. Sempozyum
VI. Sempozyum
VII. Sempozyum
VIII. Sempozyum
IX. Sempozyum
X. Sempozyum
Sitelerimiz
Kültürel Etkinlikler
İnsan Kaynakları
Yazar Öğretmenler
Haberler
İncir Çekirdeği
İletişim
Anadolu Faaliyetleri
Uluslararası
Basında Biz
Öncü Çocuk Akademisi
#BeyazTebeşir
Öncü Konuşmalar
Öğretmen Atölyeleri

Bildiri Metin ve Sunuları: VII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu

1.       Açılış ve Protokol Konuşmaları

a.       Açılış Konuşması – Gökhan ERENOĞLU / Öncü Eğitimciler YK Başkanı

b.      Protokol Konuşması – Sinan AYDIN / Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürü

c.     Protokol Konuşması – Dr. Muammer YILDIZ / İstanbul  İl MEM

 

2.       Panel

a.       Öğrenen Öğretmen - Öğrenen Okul - Dr. İbrahim Hakan KARATAŞ

b.       Öğrenen Okul - Mithat ÇAM

c.       Öğrenen Öğretmen - Hüseyin AKAR

3.       I. Oturum: Eğitim ve Teknoloji

a.       Teknolojiye Bağ(ım)lı mısınız? - İsmail TONBULOĞLU, Betül TONBULOĞLU

b.      Fırst Lego Ligi Süreci ve Öğretime Katkıları - Dr. Ayşegül KINIK TOPALSAN

c.      Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları - Nilgün GÜRLER

d.      Nedir Bu STEM? - HATİCE DURMAZ CÜCÜ

4.       II. Oturum: Eğitim ve Oyun

a.       Egitimde Yeni Ufuklar: Alan Olusturma, Pedagojik Dans ve Oyun - Uzm. Pedagog Hemsin ADİGÜZEL

b.      Davranış Bağımlılığından Kurtulmak İçin Oyun Örnekleri - Muhammed EROL

c.      DKAB Dersinde Tabu Oyunu - İlhan TETİK

d.      Oyun Temelli Matematik Öğrenme Laboratuvarı - Sibel Çatar, Nurdan Korkmaz

5.       III. Oturum: Öğretmen Yetiştirme

a.       Kendini Geliştir Geleceği Değiştir - Sabahat ÖZGÖL

b.      Mentör Öğretmenlerin Aday Öğretmen Yetiştirme Rolleri - Ayşe MACİT, Mücahit GÖÇER, Yeliz YILMAZ

c.      Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitim İle İlgili Görüşleri - Mustafa DEMİR

d.      Hizmetiçi Eğitimin Gerekliliği - Ayşegül AYIK ŞEN

6.        IV. Oturum: Etkili Öğretmenlik

a.       Eğitim ve Öğrenci Koçluğu - Nurullah DEMİR, Nurefşan DEMİR

b.       Özel Okullarda Sınıf Yönetimi - Ahmet BOLELLİ

c.       Yeni Bir Beceri Alanı Olarak Profesyonel Öğrencilik: Profesyonel Öğrenci’den Kamîl İnsan’a - Mem Turgut ÖZATLI

d.       Değerler Eğitiminde Öğretmenin Rolü - Firdevs KÖSE

7.        V. Oturum: Eğitim Felsefesi

a.       Kavramlar Üzerinden Eğitim - Mehmet DEMİRALAY

b.       Yapılandırmacı Anlayışa Dayalı Din Eğitiminin Zihinsel Engelli Kaynaştırma Öğrencisine Uygunluğu - Tecelli KARASU

c.       Eğitim Özgürleştirir(Mi)? - Mehmet Ali KILIÇ

d.       Ahlak Felsefesi Kime Göre Neye Gore - Meliha AVŞAR

8.        VI. Oturum: İyi Örnekler - 1

a.       Fen Bilimlerinde Öğrenme Deneyleri - Melih GÜNDÜZ

b.       Sayısal Geri Dönüşüm - Caner Günhan YALIN

c.       Güvercinimden Mektup Var - Mine AYDIN

d.       Klasikten Yeniliğe Okul Öncesinde Uygulamalı Yabancı Dil Öğretimi - Şeyma KANBEK

9.        VII. Oturum: İyi Örnekler - 2

a.       Eğlenerek Öğrenme Uygulamalar - Kenan KESKİN

b.       Şiir Tadında Dersler - Gülmisal KARABACAK, Nilgün KUTLUATA, Didem ŞİMŞEK, Fatıma YILDIZ BALCI

c.       Öğrenirken Eğlen, Eğlenirken Öğren - İshak AŞAR

d.       Kültür Sanat ve Medya Bağlamında Öğretmenlerin Tutumu - Mahmut BIYIKLI

10.       VIII. Oturum: Öğrenme Modelleri

a.       İlahi Bir Eğitim Yöntemi Olarak Kıssa - Dursunali EMECEN

b.       Okul İçinde Okulsuzluk: Reggio Emilia Alternatif Eğitim Yaklaşımı - Merve ÖZKAYA

c.       Yeni Öğrenme Tasarımları ve Model Uygulamalarının Ders İşlenişindeki Etkileri - Ayşe DEMİRKAN, Işıl SAĞLAM

d.       Waldorf Alternatif Eğitim Yaklaşımı - Cengiz TEKERCİ, Elçin YILDIZDOĞAN, Şule MERAL

11.       IX. Oturum: Eğitimde Proje

a.       İstanbul Eğitimde İyi Örnekler Paylaşımı Konferansı - Abdullah TAŞKIRAN

b.       Araştırmacı Çocuk Programı - Yurdanur AY PAŞA, Mehtap ŞENKAYA

c.       Doğumdan Mezara Kadar Eğitim Halk Eğitimi Merkezinden Geçer - Sedat BÜYÜK

12.       X. Oturum: Öğretim Rehberliği

a.       Eğitim, Öğretmen ve Engellik Algısı - Seben Ayşe DAYI

b.       Öğrencimin Terapisti Olabilir Miyim? - Serap BUHARALI

c.       Okul Öncesi ve İlköğretimde Kaynaştırma Uygulamaları - Seda KARAKAŞOĞLU

13.       XI. Oturum: Okul ve Çocuk

a.       Üçgünlük Dünya İçin Beş Günokula Gidilir Mi? - Ahmet BAŞTAN

b.       Çalıkuşu Roman Kahramanı Feride, “Hiperaktif” Mi, Yoksa “Yaramaz/Uyumsuz” Bir Çocuk Mu? - Şemseddin KOÇAK

c.       Eğitimin Temel Olgusu Çocuk İmgesi Üzerine Bir Yolculuk - Güllü KAZAK, İmran BAYRAKDAR

14.       XII. Oturum: Öğretmen Modelleri

a.       Bir Eğitim Modeli Olarak Mehmet Akif Ersoy - Deniz TÜRK

b.       İdealist Bir Nesil Yetiştirmeye Adanan Ömür- Nureddin Topçu - Zafer BİLGİ

c.       Turfanda Mı, Yoksa Turfa Mı? (Öğretmenlerde Farkındalık Oluşturma) - Rabia OĞUR

15.   Kapanış Konuşması – M. Cüneyt ANCIN / Öncü Eğitimciler Derneği Danışmanı

Sayfa Görüntülenmesi : 2894
2015-11-21
Sayfaya Yorum Ekle
Adınız  E-posta
Yorumunuz
 
 
 
 
 
   
 

Güncel Öncü Eğitimciler Etkinlikleri



Gönül Coğrafyamız Balkan Gezisi
Ayvaz Dedenin İzinde Bosna Gezisi
Çağrı: Eğitim Akademisi Öğrenci Sempozyumu
Dinleme Ekranı - Elif GÜLMEK
3D Tasarım ve 3D Yazıcı Eğitmen Eğitimi
Oyun ve Etkinliklerle Fen Bilimleri 2 - 2 Mart 2019 Cumartesi
Yunus Emre'nin İzinde Anadolu Gezisi
Matematiğin Gizemli Dünyası - 9 Mart 2019 Cumartesi
Yaratıcı Drama İle Değerler Eğitimi - 23 Şubat 2019 Cumartesi
Kudüs Yaz Seferleri: I. Sefer 1 - 3 Temmuz, II. Sefer 5 - 7 Ağustos
Ailemiz Büyüyor: Anadolu Öğretmen Atölyeleri & Üyelik Kampanyası
Dua Edelim İyi ki Oyun Var - 16 Şubat 2019 Cumartesi
Enneagram, Kişilik Analizleri 2. Seviye - Başlangıç 11 Şubat 2019 Pazartesi
Azerbaycan - Türkiye Öğretmen Buluşması 2019
Uluslararası Okul Yöneticileri Konferansı
 
 


ULUSLARARASI ÖNCÜ EĞİTİMCİLER DERNEĞİ 2013 - Tel: 0 216 640 10 55 - oncuegitimciler@gmail.com - Site Haritası
 .